Voor jou Lang.png

De beste versie van jezelf

Je weet dat het anders kan, maar toch houd je vast aan het oude. Met deze training doorbreek je patronen die je energie kosten en creëer je nieuwe gewoontes die je meer energie opleveren. Bovendien leer je hoe je dit zelfstandig kunt doen, zodat je ook na de training in control blijft.

 

Herken je dit?

  • Ik ren van hot naar her maar zou meer rust willen.

  • Mijn werk kost me veel energie en dat zou ik graag veranderen.

  • Ik zou graag wat meer willen sporten en gezonder willen leven.

  • Ik zou minder willen Netflix-en en hobby’s willen ontwikkelen.

  • Ik zou graag wat positiever willen zijn en minder willen piekeren.

  • Ik zou wat meer tijd en aandacht voor mezelf willen.

 

Zo zit de training in elkaar

De training bestaat uit 5 coachingsgesprekken van twee uur, met steeds twee weken tussen de bijeenkomsten. In iedere bijeenkomst werk je vanuit een persoonlijk werkboek. Tijdens de sessies kijk je naar je energiebalans en leer je te reageren op fysieke en mentale signalen. Daarnaast onderzoek je de ‘fit’ tussen je kwaliteiten, waarden en dagelijkse activiteiten. De oefeningen helpen je om te bepalen waar voor jou de meeste winst te behalen valt en hoe je veranderingen zonder al te veel moeite in je dagelijks leven kunt toepassen. Na 8 weken ben je er klaar voor om zelfstandig een gezonde energiebalans in stand te houden.

Na afloop van deze training kun je:

  • Beter omgaan met stress.

  • Bepalen waar je energie van krijgt en juist niet.

  • Een gezonde balans houden tussen werk en privé.

  • Keuzes maken op basis van wat jíj belangrijk vindt in je leven.

  • Nieuwe gewoontes vormen en volhouden door wetenschappelijk bewezen technieken te gebruiken.

  • De online borgingstool gebruiken om in balans te blijven.

Door te ontdekken wat jij belangrijk vindt en je dagelijks leven in te richten op een manier die echt bij jou past, ben je bovendien burn-out klachten een stap voor.